Swiiiiisch så var ännu en vecka förbi

Ouups, nu har jag visst inte skrivit något på nästan en vecka.
Veckan har bara swischat förbi, igen. Fast jag har varit sjukt trött... Tyckte första veckan i skolan gick så himla bra med tanke på att jag är världens morgontröttaste människa, men nu har det börjat bli segt att komma upp på mornarna igen..

Det är i alla fall fortfarande väldigt roligt i skolan, sedan jag skrev sist har vi färgat fransar och bryn, vaxat benen, lärt oss ryggmassage och haft anatomi. Imorgon ska vi fortsätta med manikyr - sen är det heeeeelg! Dock ska jag jobba på lördag.... så hela söndagen kommer gå åt till att sova typ. Hehe...

Jag och Mattias tänkte i alla fall gå på bio imorgon kväll. Om någon har något bra tips på vad man ska se, så hojta till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0