Recovery-söndag

Sorry för dålig uppdatering!

Denna veckan har vi som sagt varit på Dermarome största delen av tiden och gjort mysiga kroppsinpackningar och lärt oss massor om olika produkter. Suger verkligen åt mig så mycket information jag bara kan, allt vi gör och får lära oss är så himla roligt och intressant, och det känns riktigt bra för då har man ju verkligen valt rätt utbildning, eller hur? :)
Igår jobbade jag i över 13 timmar, så idag har jag en välförtjänt recovery-dag. Ska försöka dra med Mattias på en promenad i det fina vädret senare och få lite plugg gjort (vi har tre prov nästa vecka och sen ett prov måndagen därpå, yey), sen ska jag bara ta de lungt resten av eftermiddagen o kvällen. Hoppas alla har en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen värd en recovery-dag, så passa på och njut! Lycka till på proven nästa vecka. Jag har satt in pengar på ditt konto , till krämen du ska köpa till mig.Hoppas att du får en trevlig helg på mässan nästa vecka!

/Mamsen

2012-03-11 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0