Sommartid

Usch vad jag har varit trött idag, jäkla tidsomställning! Jag klagar lika mycket varje gång vi ställer om klockan... Men nu verkar det i alla fall äntligen om om någon har hört mig, för igår på nyheterna sa de att man kanske ska ta bort vintertid i Sverige, just för att det är många som mår dåligt av tidsomställningen. Hurra för det om det går igenom!!

Förra gången jag skrev så hurrade jag för att jag helt plötsligt hade massa fritid, men... vart tog den vägen....? Jag förstår inte hur tiden alltid rinner iväg så fort oavsett... Den här veckan har vi heller inte så mycket att plugga till (som tur är), men ser lika fullspäckad ut ändå:

Tisdag: Skola (Dermarome), fika i stan med en kompis
Onsdag: Skola (Dermarome), jobba kväll
Torsdag: Skola (Ansiktsmassage), träna
Fredag: Skola (Ansiktsbehandling), jobba kväll
Lördag: Mamma och pappa kommer på fika, fest på kvällen
Söndag: Jobba heldag

Hade tänkt träna idag efter skolan, men kroppen vill inte riktigt och då lyssnar jag... Laddar upp inför resten av veckan istället med en ego-myskväll medan Mattias är och repar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0