Stressen

Just nu är jag ingen rolig person. Mitt humör svänger upp och ner som en riktig berg- och dalbana, pga stress. Blandat med lite PMS också blir det verkligen ingen bra kombination, haha.... Är imponerad av Mattias som står ut med mig fortfarande :)
 
Idag är det i alla fall lördag, Mattias är och jobbar och jag har passat på att få lite plugg överstökat, nu tar jag ledigt resten av dagen! Soffmys, kanske lite bak, god mat och Så mycket bättre på TV ikväll så kanske jag blir en lite roligare människa. Förhoppningsvis. 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Läs om min vardag som instruktör och tonåring.
Allt från vardag, mode till träningstips.
Kramis! :)

2012-11-24 @ 14:38:03
URL: http://hannapaulina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0