Trött

Förlåt för dålig uppdatering på sistone. Har knappt suttit vid datorn på två veckor. Och den senaste veckan har jag varit såå himla trött! Det har inte blivit någon morgonträning kan jag säga, har ramlat tillbaka lite i snooz-vanan... Typiskt. Men den här årstiden kanske det inte är så mycket att göra åt?
 
En annan anledning till att jag varit så trött kan ju också vara att vi var bortresta hela förra helgen. Åkte först till Hammarö på torsdagen, sedan vidare till Lund tidigt på fredagmorgonen för att gå på min kusins disputation och fest, tillbaks till Hammarö på lördagen och sen hem till Stockholm på söndag eftermiddag. Puh, men det var en rolig helg i alla fall! 
 
 
 
Denna helgen blir lugnare! Ska försöka få lite plugg överstökat, sen tänkte nog jag och älsklingen gå på bio ikväll och se Hypnotisören. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0