3 år

06.45 imorse var jag på gymmet. Morgontrötta jag! Lite stolt över mig själv, men jag vet ju att jag blir pigg bara jag går upp och precis så var det också. Ska försöka göra det till en vana att träna på morgonen tror jag, så himla skönt att ha det gjort och slippa allt folk.

Nu är jag påväg till skolan.
Idag firar jag och Mattias tre år tillsammans också, så vi ska käka något gott hemma ikväll och mysa lite. Hade tänkt gå på restaurang egentligen men nu har han stukat foten och hoppar på kryckor (vad är det för fel på oss som alltid är sjuka eller skadade?) så det blir inget med det.. Men det blir nog bra ändå! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll!
Kram mamma

2012-09-26 @ 19:22:24
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som tränade så tidigt!
Ja, jag vet hur morgonmötet du är , men det är skönt bara man kommer upp , eller hur?
Mamma igen

2012-09-26 @ 19:25:50
Postat av: Anonym

Morgontrött , ska det vara förstås,

2012-09-26 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0