April

Jag har jobbat typ varannan dag senaste veckan, det är lite småtrist sådär att aldrig riktigt kunna slappna av ordentligt... Men är ju samtidigt superglad över allt jobb jag får såklart! 
 
Igår provjobbade jag på salongen i Täby centrum, det kändes bra :) Det är nog precis ett sånt ställe jag vill jobba på faktiskt, och att det ligger 10 min promenad hemifrån är ju helt otroligt bra, håller tummarna hårt för att jag får fortsätta där! 
 
Nu har vi precis varit och handlat, tänkte sitta och slappa här med min kaffe en stund och sen får vi se vad som händer resten av denna fredag :) Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi håller tummarna hårt , morfar o jag.
Ha en bra dag.
/mormor.

2013-04-05 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0