happy little somethings

Hej! Har försökt blogga från mobilen, men det vill inte fungera :(  
 
Vi hade i alla fall en väldigt bra helg i Värmland, extra kul att träffa brorsan som är hemma i två veckor nu innan han åker utomlands och jobbar igen och kul också att vi hann ta en fika med min bästa vän + hennes kille och lilla 1-åring :) Sen blev Mattias lite firad också då han fyllde 25 igår!
 
Jag jobbade halvdag igår och idag är jag ledig. Ska njuta järnet, för från och med imorgon jobbar jag åtta dagar i sträck, typ, kanske mer. Det är inga problem för mig att jobba mycket (hellre det än inget alls!!), det lite tråkiga är ju att man knappt hinner träffa sin sambo (eller någon annan för den delen), men det får vi stå ut med nu ett tag... Det kommer bli bättre. Man får försöka planera in lite roliga saker att se fram emot istället. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0