Trött

Ledig idag efter fyra långa arbetsdagar, så skönt. Är helt slut både i kropp och knopp... Åkte trots det och körde ett pass på gymmet i morse, med fokus på ben och bålstabilitet, pripriterar den träningen över allt annat. Blir det bara ett träningspass i veckan så är det det jag kör (pga av min skada), och risken finns att det kanske blir så denna veckan.
 
Det är lite ovisst än så länge hur jag jobbar, vet bara med säkerhet att jag jobbar imorgon och på fredag. Eventuellt onsdag och/eller torsdag också... trist att inte ha något fast schema, men så är det just nu. Sen åker vi i alla fall till Värmland över helgen, jippi! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra att du tränar ben och bål. Du vet ju vad viktigt det är för ditt knä!
Vi har precis kommit hem från Arlanda. Planet var lite försenat. Stoffe har rest i 27! Timmar.
Vi ser alla fram emot att ni kommer till helgen.
Mamma

2013-04-15 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0