Sol, frisk luft & motion

Lördag och jag har varit ensam hemma hela dagen, Mattias jobbar. Tog mig en cykeltur till Mörby centrum förut, strosade runt lite där och cyklade hem igen. Det blev väl drygt en mil totalt. Skönt med sol, frisk luft och motion! Älskar att ha en cykel.
 
Jag är lite virrig på dagarna just nu, då jag kommit in i en period med ganska lite jobb. Är lite osäkert fortfarande hur mycket jag kommer jobba under hösten, tydligen är september-november en väldigt lugn tid i vår bransch... Tråkigt, men men.
 
Nu kommer Mattias hem när som helst, ska åka och handla lite och sen blir det nog myskväll ikväll.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du får jobba så lite. Jag trodde att det skulle bli mer nu i höst när alla kommer tillbaka efter semestrarna och vill ha kvar "brännan" och vill känna sig fräscha , och kanske är torra i hyn och behöver en ansiktsbehandling. Det löser sig säkert.
Tur att du ändå ska vara ledig en vecka i september då och komma ner till Gran Canaria. Här är det riktigt varmt nu. Det finns ingen AC på hotellet heller, så nätterna är inte så roliga.....
Kram mamma

Svar: Ja, trodde jag också... men folk kanske inte har så mkt pengar kvar efter semestern. Det blir mer och mer fram mot jul och nyår i alla fall. Vad jobbigt utan AC!
Madde

2013-08-25 @ 10:34:18
Postat av: Anonym

Lugn .,Madde."Dä orner säj"Du är ju från Värmland.
Hälsningar Morfar.

Svar: Ja precis!! :)
Madde

2013-08-25 @ 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0