Nyårslistan.

Vad har du åstadkommit under året som gått?
Mycket, men det bästa jag åstadkommit är att jag har lyckats få det jobb jag önskade mig. 
 
Vad har du lärt dig under året som gått?
Väldigt mycket. Att allt går om man verkligen vill, till exempel. Jag har nog lärt mig en hel del om mig själv också och branschen jag jobbar i.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hmm. Tagit mer plats i vissa situationer kanske och vågat vara mig själv fullt ut.
 
Finns det något du ångrar eller önskar aldrig hänt?
Nja. Allt händer av en anledning, tror jag. Vissa småsaker finns det väl alltid man ångrar men det är inget att gräma sig över... ;)
 
Vilka händelser/datum kommer du minnas mest?
26/7, vår förlovningsdag. Hela sommaren var väldigt fin.
 
Saknade du något i år?
Att ha råd med saker, kunna unna sig lite mer..
 
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Det har varit ett berg- och dalbaneår av känslor, gått väldigt mycket upp och ner så jag vet inte riktigt.. Men sista halvåret var jag nog lite gladare :)
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat.
 
Vad var ditt bästa inköp?
Hmm... Resan till Gran Canaria kanske? Alla pengar som jag lagt för att må bra och göra saker man gillar tycker jag är bra inköp.
 
 
 
Bästa låten?
Alltid lika svårt att välja.. Men naughty boy - la la la, Och lana del ray - summertime sadness är bra och påminner mig om bra saker. Håkan Hellströms det kommer aldrig va över för mig, kan jag heller inte låta bli att gilla trots att jag aldrig gillat håkan innan...
 
Bästa filmen?
Jag är jättedålig på att komma ihåg filmer jag sett... Men Monica Z var bra, och Du gör mig galen.
 
Bästa boken?
Har knappt läst något alls i år, mest tidningar och bloggar.. Ska bli bättre på att läsa böcker nästa år!
 
Har du några nyårslöften/mål med 2014?
Få en stabil ekonomi, fast anställning och balans i vardagen. Sluta lägga pengar på skräpmat och godis (försöka att endast äta det när det bjuds eller vid speciella tillfällen). Bli mer kreativ, få bättre kondition och bli riktigt duktig på mitt jobb. Många mål, men siktar man högt når man längre... ;)
 
 
 
Gott nytt år, allihopa! 2014 kommer bli ett riktigt bra år! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det händer mycket på ett år.
Härligt att du har fått ett jobb som du trivs med och kan utvecklas i.
2014 kommer säkert att bli ett bra år!

Gott nytt år!

Hälsa Dubai /Oman.

Mamma

2013-12-29 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0