Ajajaj...

Den här veckan har inte börjat så bra. Min svanskota har svullnat upp av någon okänd anledning och gör jätteont, idag ringde jag närakuten och frågade om jag fick komma dit men de tar tydligen inte emot såna typer av ärenden... Knäppt. När jag fick samma sak utomlands för några år sen gick jag till en doktor och fick lite piller och en salva och vips så var det borta. Men fungerar väl inte riktigt så i Sverige, haha... 
 
Får ringa husläkarmottagningen tidigt imorgon bitti istället och se om dom har någon tid. Just nu knaprar jag voltaren och med dubbel dos hjälper det i alla fall ganska mycket. Kan dock inte sitta normalt på rumpan, det är lite jobbigt. 
 
Har inte så mycket roligt att blogga om just nu eftersom jag inte kan göra speciellt mycket mer än ligga i soffan och vila. Hoppas att jag hinner bli bra igen tills nästa vecka, då har jag en del roliga saker inbokade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0