Fredagsfrukost framför datorn

Godmorgon!
Jag kunde inte somna om imorse när Mattias åkte till jobbet, så har varit uppe sen kl 7.. Ganska skönt ändå.
Mindre roligt att vår TV är trasig dock, Nyhetsmorgon är min bästa vän under frukosten när jag är ensam hemma. Tur att TV4play finns i alla fall, det hackar rätt mycket att se live på datorn och är inte speciellt bra bildkvalitet, men bättre än inget, haha..

Intervjun igår kändes bra, jag kunde nog inte gjort så mycket bättre ifrån mig. Bara att hoppas att det räckte. Hon skulle höra av sig inom två veckor, så fortsätt håll tummarna... ;) jag skulle vara gladast i världen om jag fick jobbet!

Idag tänkte jag gå/åka till gymmet en sväng, anmäla mig till lite fler kurser tror jag och sen borde jag gå förbi Arbetsförmedligen också.. Suck vad tråkigt... :P men men lika bra att få det gjort!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0