Tålamodet

Silver Linings Playbook (eller Du gör mig galen på svenska) som vi såg i torsdags var bra! En riktig feel good-film :) Rekommenderas. 
 
Igår var en lite konstig dag känslomässigt, då jag fick både bra och mindre bra besked ang jobb. Det här med att fixa jobb går inte riiiiiktigt i den takt jag hade hoppats, det är tufft alltså, det här med att få in en fot i branschen. För det tror jag egentligen är det enda som behövs för att allt ska flyta på sen... 
 
Nu har jag i alla fall fått chansen att provjobba på ett SPA om två veckor, så det är väldigt roligt. Det gäller dock bara helgjobb, så jag måste hur det än går fortsätta söka ännu mer. Men som sagt, får man bara in foten någonstans...
 
Allt kommer säkert lösa sig, det känns bara lite tungt just nu. Jag är ett litet kontrollfreak som blir knäpp av att inte veta vad jag gör nästa månad. Men oddsen säger väl i alla fall att det kommer vara bättre än vad det är nu :)
 
 
 
 
Hoppas att alla har en fin helg! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att lyckas bra på provjobbet , det är jag helt övertygad om!
Allt kommer att ordna sig.
Jag förstår dig precis, jobbigt att inte veta. Pappa och jag är likadana. Vill ha koll.
Kram mamma

2013-02-16 @ 22:08:48
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!
Hoppas att du får en skön och trevlig dag.
Vi ses till helgen.
Mamma

2013-02-20 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0