En bra start

Helg! 
Nu har jag ju varit hemma hela veckan ändå, så det skiljer sig inte så mycket från vardag för tillfället (speciellt inte då Mattias jobbar 12 timmars-pass idag). Men jag har faktiskt fått en del gjort under veckan, så jag tänker passa på att ta det liiite lugnt i alla fall. 
 
Jag har denna veckan bland annat:
* Fått första arbetsintervjun bokad 
* Bokat in mig på två st 2 dagars-kurser nu i januari 
* Anmält mig till SHR (Svenska hudterapeuters riksorganisation) 
 
En bra start i alla fall tycker jag.. Nästa vecka tar jag tag i jobbsökandet igen på riktigt.
 
Nu ska jag snart ta en långpromenad till gymmet och köra slut på mina ben där tänkte jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0