HotMojo och ABSolution

Idag snöar det igen och är rätt ruggigt ute, då passade det perfekt att jag hade ett Hot Mojo-pass inbokat! 
 
Hot Mojo är en relativt ny klass de började med på SATS i höstas tror jag, det är deras version av bikramyoga, alltså yoga som utförs i ett 38 grader varmt rum. Jag kan vara lite känslig för värme, hatar att basta t.ex, så var lite orolig innan för att jag typ skulle få andnöd och svimma, men det gick bra :) Det var faktiskt rätt skönt till och med! 
 
Igår testade jag även ABSolution, som är ett nytt lite tuffare core-pass. 30 min intensivt pass med bålövningar som man kör i olika set i sin egna takt. Perfekt, detta är nog en ny favorit hos mig!  
 
 
Nu ska jag fortsätta med min lilla "to do-lista" för dagen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0