Onsdag

Igår och i måndags var jag på Decléor-kurs, fokus kropp. Vi gick igenom kroppsprodukterna, gjorde kroppsinpackningar och fick lära oss en fantastisk aromamassage. Jag kan mycket om Decléor sedan tidigare då vi använt oss av märket i skolan och jag själv använt det hemma i flera år, men kursen var ändå väldigt lärorik och rolig! :)
 
Idag är det tvättstugan på schemat, sen blir det nog en promenad till gymmet och lite BodyBalance ikväll. 
 
Imorgon ska jag iväg på en arbetsintervju som jag väntat på ett tag nu... håll alla tummar och tår för att det går bra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller alla tummar! Lycka till!
Mamma

2013-01-30 @ 18:17:43
Postat av: mormor o morfar

vi håller alla tår och tummar
Mormor o morfar.

2013-01-31 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0