Sista juli

Magsjukan gick över ganska fort som tur var. Igår var jag tillbaka på jobbet igen och det gick bra.
Idag är jag ledig, Mattias också, så vi har har en liten fixardag. Har städat badrummet, rensat ut en massa skräp och slängt på tippen. Skönt att få gjort! Nu håller vi på att tvätta, det blir nog det sista vettiga vi gör idag, sen tänker i alla fall jag unna mig en lugn kväll i soffan :) 
 
Imorgon och på fredag jobbar jag igen, sen på lördag bär det av till Karlstad för lite kalasande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte skiva något om er förlovning!
Visa era fina ringar osv. Grattis igen !
Hörde av Christoffer att du skrivit lite på Facebook om er förlovning. Vi ses på lördag!
Kram Mamma.

2013-08-01 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0