Leeeeedig!

En månad med över 190 timmars jobb + en jobbhelg på det, är äntligen över. Herregud, inget jag kommer göra om frivilligt direkt... Det kändes värt den här gången att slita lite (mycket) för att komma på fötter igen ordentligt efter en otroligt fattig vinter och vår, för att ha råd med semester osv, men ja... Den sista veckan har jag bara tagit mig igenom på ren vilja. 
 
Nu kommer jag i alla fall vara ledig mycket i juni, jobbar bara ett par fredagar + några dagar extra dagar sista veckan. Och då är det på ett jobb som jag verkligen tycker om och som tar 10-15 min att gå till, känns helt ok! :) 
 
Ska ta en dusch nu, sen ta med mig lite kaffe + en tidning och gå ut i det fina vädret. :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du har verkligen slitigt och jobbat massor i maj. Det kommer att löna sig med både pengar och erfarenhet!
Skönt nu att bara jobba på Studio AVA , som verkar vara ett jättebra ställe.
Hoppas att ni kommer över till Värmland några dagar snart också.
/mamma

2013-06-03 @ 18:56:45
Postat av: Anonym

Ja vad skönt Madde att ha EN arbetsplats att gå till, det blir så jobbigt att ha två, det blir så slitsamt. Ha det skönt i solen
för den skiner väl, här är solsken och lagom temp.
/mormor.

2013-06-04 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0