Life is good

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen, igen. 
Men vi var som sagt i Värmland över midsommar, det var supertrevligt. Åkte hem på söndagen för att jag skulle jobba på måndagen och nästan hela veckan, sen åkte vi till Blidö över helgen och kom ganska nyss tillbaka därifrån. 
 
Jag är ledig imorgon också, så skönt. Ska passa på att träna och ha lite hemmaspa (och testa ett par nya produkter, kanske lägger ut en liten recension på dem sen;). Sen jobbar jag tisdag-fredag! Gillar mitt liv just nu. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat produkter?
Hade du hemma SPA?

/mamma

Svar: Ja, har bara testat en än så länge, kommer skriva lite om dem snart. Kram
Madde

2013-07-03 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0