Midsummer

Jag är ledig i sex dagar, lyx!  (två av dem har dock redan flugit förbi, tiden går läskigt fort) 
Idag har jag varit på massage. Jag gick till en tjej här i Täby som är både sjukgymnast och massageterapeut, riktigt duktig var hon. Jag har haft vääääldigt mycket spänningar i ryggen och nacken på senaste tiden, men nu fick hon bort det mesta i alla fall och gav mig lite bra tips vad jag ska tänka på för att undvika mer problem. :)
 
Imorgon åker vi till Värmland och stannar där tills på söndag. Ska bli skönt! 
 
Trevlig midsommar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig helg hemma i Värmland. Alltid lika kul när ni kommer.
Vi ses snart igen tillsammans med Annika.
Ha det bra nu på jobbet.
Kram mamma

2013-06-24 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0