Små saker

Vi har samlat på oss en väldigt lång "att göra/köpa/fixa-lista" här hemma, efter att ha haft det rätt tufft det senaste året... Men nu kan vi äntligen börja bocka av lite saker, det känns så bra!
 
I veckan har vi b.la. hunnit med ett besök på IKEA. Det blev en ny byrå, datastol och lite annat smått och gott, som dels var välbehövliga och dels hjälpte till att piffade upp lägenheten lite. Små saker kan göra himla mycket! Stannade och åt IKEA's sommarbuffé på restaurangen också efteråt, det var gott :) 
 
Ikväll ska jag iväg på middag med några gamla klasskamrater, det ska bli trevligt. Imorgon jobbar jag och sen tänkte vi åka till Blidö över helgen. Hoppas på fint väder! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa små saker kan göra jättemycket, fin byrå, buff en smakade
väl också gott . Jag fick på mors-dag pedikyr med lack,
som jag har gjort idag , så mina fötter är så mjuka och fina.
Men vad det kittlade , när hon slipade. Ha en skön helg på
Blidö.
/MORMOR.

2013-06-13 @ 15:14:47
Postat av: Anonym

Jättefin byrå. Passar perfekt i det hörnet.
Kul att vasen kom till användning också.
Ha en skön helg på Blidö. Ja, hoppas verkligen att vädret blir bättre igen. Men det brukar ju vara fint ute i skärgården.
Sköt om er.
Mamma

2013-06-13 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0