Efter regn kommer solsken

Den här veckan har varit så himla bra! 
Jag har fått ett riktigt positivt besked om skatteåterbäringen, blivit inbokad för provjobb på en salong i Täby centrum (gångavstånd hemifrån!! gud så skönt om jag får det jobbet också), haft lagom med ensamtid och hunnit fixa mycket och sen har det gått väldigt bra på jobbet de dagarna jag jobbat :) Plus att vi fick ett trevligt litet besök av mamma och pappa precis också, som varit i Stockholm i helgen. 
 
Ordspråket "efter regn kommer solsken" har aldrig stämt så bra som det gör på mitt liv just nu. Tack för det.
 
Nu ska jag avsluta veckan med en långpromenad i solen och umgås med min älskling! 
 
 
Jag på jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det nyttiga och goda fikat vi fick när vi hälsade på hos er.
Hoppas verkligen att det går bra så att du får jobba i Täby Centrum.
Ha en bra vecka!
Kram mamma

2013-03-24 @ 17:16:57
Postat av: Anonym

JAA, du Madde, morfar och jag hoppas också att du får
jobba i Täby Centrum. Ha en bra vecka.
/mormor.

2013-03-24 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0