Komsi komsi våren...

Oops vad dålig uppdatering det blivit här ett tag nu.... men jag har ju som sagt fått ett jobb (på ett spa inne i stan)!  Jobbade torsdag, fredag, lördag förra veckan och ska jobba imorgon, torsdag och lördag denna veckan vad jag vet än så länge. Hoppar ju in extra såhär i början så schemat är lite oregelbundet...
 
Igår flängde jag runt på det ena (jobbrelaterade) mötet efter det andra, men idag är jag helt ledig. Har hittills hunnit köra ett pass på gymmet, gått promenad hem, ätit lunch, planerat mat och inköpslista för resten av veckan inför handling ikväll och tagit en dusch med lite brun-utan-sol efteråt. Känner mig SÅ blek just nu! Komsi komsi våren ordentligt nu tack :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0