Omvändning

Fick ett samtal på lördagmorgonen från ett spa inne i stan, "hej, vi har en person som är sjuk idag och det är kris, kan du komma in och jobba?". Självklart! Jag hann inte ens bli nervös, det var bara att skynda sig dit... och det gick bra, trots att jag inte kunde någonting om deras behandlingar eller produkter. Slutade med att jag fick jobba hela dagen igår också. Wihoo! :) De skulle höra av sig till mig igen ganska omgående hur det blir med jobb i fortsättningen... vågar inte hoppas för mycket... men jag tycker att jag förtjänar lite tur nu faktiskt. 
 
Idag vaknade jag när Mattias gick upp vid 6-tiden och kunde inte somna om. Så har druckit kaffe framför nyhetsmorgon och suttit här ett tag. Ska gå och göra lite stadigare frukost nu och sen blir det nog ett corepulse-pass gymmet lite senare tror jag :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att de hör av sig snart..............Du är verkligen värd att få jobba.De uppskattade säkert att du ställde upp med så kort varsel också.
Håller tummarna !!!

Mamma

2013-03-04 @ 10:01:32
Postat av: Anonym

va kul Madde, de hör säkert av sej, nu har du fått in en fot,
det är bra.
/mormor

2013-03-04 @ 11:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0