Crazy bananas

Alltså denna månad är helt galen... Vet inte vad jag tänkte riktigt när jag tackade ja till så mycket jobb. Men det ska gå! Nästan halva tiden är redan avklarad. I juni blir det nog bättre, hoppas jag ;) 
 
Idag är jag i alla fall ledig. Var på ett yogapass imorse, så himla skönt och välbehövligt när man jobbar så mycket med kroppen som jag gör. Sen tog jag en promenad hem i solen. Har fortfarande knappt fattat att man inte behöver ha jacka på sig längre!? Känns som om det gick från vinter till sommar direkt i år. Men det är ju superskönt :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för er i Stockholm att det har blivit sommar. Så är det inte i Värmland!
Igår var det soligt , men en väldigt kall vind. Idag är det mulet och lite regn. Men sommaren kommer till helgen spås det. Hoppas!
Ja, var rädd om kroppen och passa på att träna när du kan.
Ha de gott på din lediga dag/kväll.

2013-05-13 @ 19:13:35
Postat av: Anonym

Vad skönt ni har sol och varmt här hemma regnar det och blåser. Men till helgen (pingst) ska det bli 25 grader spår
dom SMHI, vi får hoppas att det blir så. Ha det bra båda två
och Broccoli.
/mormor.

2013-05-14 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0