Helgen

Oh vilken intensiv men rolig helg det varit. I fredags kom ju som sagt mamma, jag gjorde en behandling på henne och sen åkte vi nästan raka vägen till Let's Dance inspelningslokal. Vissa saker var lite dåligt arrangerade tycker jag, men det var härlig stämning i pubilken, kul i alla fall att se dansarna live osv! :)
 
På lördagen åkte mamma hem och ersattes istället av min bardomsvän och hennes kille som var här på minisemester. Jag jobbade tyvärr både lördag och söndag, men vi hann äta middag tillsammans allihopa och umgås lite i alla fall.
 
Sa hejdå till dem imorse, sen gick jag till optikern för synundersökning. Trodde som vanligt att min syn blivit lite sämre, men icke... Den har hållt sig stabil i flera år nu, skönt! Passade på att teckna linsabonnemang också så att jag slipper tänka på att beställa linser och synundersökningar osv, och fick ett par ray-ban på köpet! Har aldrig haft ett par "riktiga" solglasögon förut, bara köpt billiga på H&M typ... Dessa är justerade efter mitt huvud så att de sitter kvar och håller förhoppningsvis ett bra tag :) 
 
Nu ska jag snart fixa lite lunch och sen dra mig mot jobbet. 7 dagar kvar tills jag äntligen får lite semester... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka tuffa solglasögon, passar dej jättebra. En fin bild på
dej och mamma, och en trevlig kväll hade ni. Ha det gött
och hälsa Mattias.
/mormor.

2013-05-27 @ 14:24:57
Postat av: Anonym

Härligt att ögonen håller sig.
Häftiga solisar!
Ja, visst är de bra , det märks faktiskt skillnad på de billiga.
Hoppas att ni hann umgås lite med Malin och Andreas i alla fall.
Ha en fortsatt bra vecka.
Mamma

2013-05-27 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0