Slutspurten

Hej onsdag, med sovmorgon! Börjar inte jobba förrän 14.30 idag vilket är riktigt skönt. Jag var sååå himla trött imorse, hade tänkt gå upp tidigt och b.l.a hinna åka och träna, men lyssnade på min kropp och låg och drog mig lite extra länge istället... Jag kommer jobba varenda dag nu fram till och med 2 juni, med undantag för imorgon då jag är på kurs...  
 
Jag har sagt upp mig från mitt ena jobb, det var en tung en sten som föll från mina axlar, då det har varit väldigt struligt och dålig stämning där på sistone... eller egentligen ända sen jag började där. Så nu kör jag mina två sista veckor där, sen är jag ledig någon vecka innan jag börjar jobba lite mer på det andra jobbet det här i Täby istället :) Det kommer bli bra! 
 
Nu börjar det snart bli dags att göra sig iordning, slänga i sig lite mat och dra sig in mot stan. Ha en bra dag. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste kännas skönt Madde att ha ett jobb , nära du bor.
Ha en skön dag på Fredag med mamma Lena, på
Lets dance.
/ MORMOR.

2013-05-22 @ 12:42:00
Postat av: Anonym

Som vanligt ska Broccoli vara mitt i.
Det blir nog riktigt bra för dig att jobba på Studio AVA i Täby. Gångavstånd , kanonbra.

Vi ses på fredag.
Mamma

2013-05-22 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0