Bra helg

Åh, är helt slut efter denna helg. Men den har varit riktigt bra!
Igår lördag gick jag upp tidigt för att åka till Bromma och jobba på SPA-invigningen (som blev riktigt lyckad med mycket folk, kul!), sedan var vi på en trevlig middag med lite släktingar på Tai Koh Pangang i stan (så cool restaurang där det känns som om man är i Thailand på riktigt, rekommenderas) och efter det gick jag och Mattias vidare till en rockbar. Var kvar till kl 3, då var jag så trött att jag knappt orkade stå upp längre, hehe...
 
Har varit hemma typ hela dagen idag och tagit det lugnt, ska ta en dusch snart, käka något och kolla på Solsidan. Imorgon är det ny vecka igen med nya äventyr :-) Kommer jobba lite i Täby och sen ett par dagar på nya SPA:t.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen en trevlig kväll med god mat och mysig stämning igår. Riktig Thailands känsla!
Förstår att det är en populär restaurang.
Ha en bra vecka.
Kram mamma

2013-11-17 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0