Det här med hår

 
Var hos frisören idag och blev äntligen av med mina slitna längder. Det är fortfarande ganska långt, för jag gillar det så, men lite mer hanterbart  :) 
 
Jag är ju tyvärr inte speciellt bra på det här med hår... Gjorde ljusa slingor på mig själv i helgen, men tyckte det blev sååååå långtråkigt till slut att jag slarvade och fick inte det resultat jag ville. Färgade över i nån askblond färg, så nu ser det ut typ som innan om inte värre... Suck alltså. Så fort jag får råd så kommer jag börja gå regelbundet till frisören och färga istället. Så värt att slippa hålla på med skiten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev inte alls så illa som du skriver. Allt klär en skönhet!
Skönt att få topparna klippta i alla fall.

Kram mamma

2013-11-05 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0