Andas...

Dagarna bara springer förbi som vanligt och allt händer på en gång, har knappt hunnit landa än sedan vi kom hem från Grancan. Packade upp väskor och tvättade allting först i måndags som var första lediga dagen hemma... Tur att det är roliga saker som händer i alla fall, igår var t.ex. mamma och mormor och fick behandlingar av mig på jobbet, det var supermys!
 
Men nu känns det skönt att äntligen ha en helt ledig dag utan några måsten. Ska bara åka och handla en sväng så att jag kan göra äppeldricka, och ev lite äpple/kanel-muffinsar av äppelberget jag fick från mamma hehe. :)
 
Imorgon och på lördag ska jag jobba igen, sen ser nästa vecka väldigt lugn ut, och veckan efter drar typ hösten igång för mig på riktigt kan man säga. Kommer börja jobba på ett nytt SPA nämligen, samtidigt som jag kommer fortsätta lite på vanliga jobbet också :) det kommer nog bli superbra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med äppeldrickan! Blev det muffins också?
Åkerö äpplena kan du lägga i svalen , så håller de sig längre.
Tack för igår!
/mamma

Svar: Det blev bara början till äppeldricka idag, gör muffins en annan gång. Eller om det blir äppelpaj, eller både och... har mycket åkerö äpplen kvar. Tack själva! Kram
Madde

2013-10-10 @ 17:07:48
Postat av: Anonym

Ja, lycka till med äppeldrickan, glöm inte att ha socker i när du silat den ,och rör så sockret smälter. Tack för en trevlig dag,
med skön behandling, hälsa Mattias.
/kram mormor.

2013-10-11 @ 10:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0