Tisdag

"Detoxen" blev lite uppskjuten, är inne på dag 6 nu (kuren är på 10 dagar). Kör som sagt inte sådär superduperseriöst utan försöker att äta så rent som möjligt bara medan örttabletterna gör en stor del av jobbet. Men jag kan ju säga att det känns som att de funkar... :)
 
Idag har jag varit ledig, det har varit skönt. Denna veckan är det full fart annars, jobbade igår och ska jobba imorgon och på lördag plus att jag ska på utbildning torsdag & fredag. 
 
Bakade en nyttig(-are) mjuk pepparkaka idag. Vet att det är lite tidigt med julbak, men pepparkakor är av någon anledning det jag först blir sugen på när det närmar sig den tiden (har börjat gilla mjuk pepparkaka mer än hårda på sistone också, konstigt eftersom jag aldrig gillat det förut...). Tänkte ha i pumpa först, för lite halloween-feeling men blev äppelmos istället eftersom jag har massa äpplen hemma. Hur som helst, kakan blev väldigt god, jag lägger upp receptet senare i veckan :) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter gott med mjuk pepparkaka. Blir nog saftigt med äppelmos i.
Jag vill gärna ha receptet.
Kul att prova något nytt!

Mamma

2013-10-22 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0