Utvärdering Beyond Wisches Cellutox

I helgen avslutade jag och Mattias vår 10-dagars detoxkur med Beyond Wishes. Resultatet? 
Magen fungerar bättre, jag har inte haft något sötsug alls i princip under kuren, och märker lite skillnad på hyn. Dock har det börjat ploppa upp lite orenheter nu efteråt, men jag ser det som positivt och som att utrensningen fortsätter. Det tar ju ca en månad för huden att förnya sig. 
 
Jag hade kanske önskat något mer resultat, men det hade jag förmodligen fått också om vi varit mer strikta med kosten. Så allt som allt är jag nöjd!
 
Rekommenderar dessa tabletter till alla som känner behov av att rensa ur kroppen (ej gravida eller ammande, eller vd stark medicineringi). Idealiska att använda sig av i samband med viktminskning eller kostomläggning. 
 
Tips för bästa resultat är att kombinera med probiotica, röra på sig, dricka mycket vatten och utesluta socker, alkohol & nikotin under kuren. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0