Vintertid

Hej! Hoppas alla haft en bra vecka och helg so far. Det har jag haft :-)
 
I torsdags och fredags var vi på utbildning av ett nytt märke och SPA-koncept som vi ska ta in på nya spat. Fick lära oss fyra olika kroppsbehandlingar som alla var riktigt sköna och lyxiga! Gött också att få lite massage själv... ;)
 
Igår jobbade jag på salongen och sen hade vi parmiddag här hemma med en vän till mig och hennes kille. Det var supertrevligt! 
 
Imorse var det skönt att kunna ligga och dra sig lite extra länge, klockan ställdes ju tillbaka en timme inatt... Gillar dock inte att det kommer bli mörkare på eftermiddagarna nu, men men. Så är det. 
Just nu är jag ensam hemma, Mattias är och repar med sitt band. Ska fixa lite lunch snart och sen åka och träna tänkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0