Monica Z & 10-års jubileum

Vaknade idag med en helt igentäppt näsa. Började känna av en förkylning i mitten av veckan, så inte konstigt att den bröt ut nu efter ett par fullspäckade dagar..
 
I torsdags kom en vän från Värmland hit för att bo hos två nätter. Vi gick på bio på fredagen och såg premiären av Monica Z. Riktigt bra film faktiskt, kan rekommendera den! 
Sen igår hade vi 10-års jubileum på jobbet och firade detta med att bjuda på bubbel & tårta, erbjuda lite provbehandlingar och rabatter m.m. Jag var med och jobbade ett par timmar och efter det åkte vi in till stan för att spela bowling och äta middag. Supertrevligt var det. 
 
Idag tänker jag bara vara hemma heeela dagen och kurera mig, äta ostbågar och kolla på film ... :) Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh , jag vill också se Monica Z. Det är tydligen många scener som är inspelade i Hagfors också.
Krya på dig ! Vi ses i helgen.
Kram mamma

2013-09-15 @ 19:07:30
Postat av: Anonym

Ja, Madde, du måste krya på dej, ni ska ju snart åka till
Stoffe. Ja alla säjer att det är en bra film, att hon spelar
Monica Z bra. Krya på dej nu, och hälsa Mattias,
/mormor o morfar.

2013-09-15 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0