Pirr i magen

Mindre än en vecka kvar tills jag flyttar.... Börjar bli rätt nervig nu, hehe.
I helgen började jag känna mig stressad över att inte ha fixat skattekort och D-nummer än (vilket man behöver för att b.la. öppna bankkonto i Norge), så jag bestämde mig för att ta en busstur till Oslo på måndagen. Mattias är ändå borta på jobbresa och jag har inget att göra här hemma, så varför inte liksom när det finns wi-fi på bussen och allt. Var borta exakt ett dygn, kom hem igår kväll och är rätt sliten idag eftersom jag inte kan sova medan jag reser, men det var det värt - nu har jag en mindre sak att känna mig orolig över och kan förhoppningsvis njuta lite mer av påskhelgen som kommer spenderas i Värmland :) 

Tidig morgon på Starbucks, Oslo Sentralstatjon. Tog en stor kopp grönt te med mint-smak, riktigt uppfriskande och gott! (Och bra för hyn! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår, härligt att ha det fixat.
Vi ses på fredag.
Kram mamma

2014-04-16 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0