Årets nyårslista

Vad har du åstadkommit under året som gått?
Jag har skaffat ett helt nytt liv i Oslo!
 
Vad har du lärt dig under året som gått?
Att aldrig ta någonting för givet och aldrig ge upp. Sedan har jag blivit sjukt mycket bättre på mitt yrke som hudterapeut, och lärt mig massor om Norge och hur norskar fungerar.

Vad önskar du att du gjort mer?
Visat känslor och varit ärlig med folk hur jag känner
 
Finns det något du ångrar eller önskar aldrig hänt?
Finns mycket.. Men man lär sig av sina misstag och som jag sagt förr; jag tror allt händer av en anledning
 
Vilka händelser/datum kommer du minnas mest?
21 april när jag flyttade till Oslo, och 19 oktober när Mattias flyttade hit

 
Saknade du något i år?
Jag saknade Mattias när vi bodde isär, och vår katt som bor hos mamma och pappa nu pga att vi inte får ha henne i lägenheten vi hyr :/
 
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Ledsnare... jag som trodde 2014 skulle bli mitt år haha. Men det blir nog 2015 istället :-)
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och mat. Även lagt mycket pengar på tåg och bussbiljetter till Sverige.
 
Vad var ditt bästa inköp?
Hmm... Kanske bäddsoffan jag köpte efter att ha sovit på en madrass på golvet i 4-5 månader!

Vilka länder besökte du?
Firade nyåret i Dubai, sedan åkte vi till Oman. Annars har jag bara varit i Sverige och Norge.


Lärde du känna några nya människor?
Ja. Har inte fått någon ny nära vän direkt, men många bekanta

Blev någon du känner förälder i år?
Ja :)

Dog någon du känner?
Nej tack och lov..

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var med Mattias, gick och fikade på ett cafe i Täby centrum och tog det lugnt mest tror jag.

Bästa filmen?
Inte sett så mycket på film... Räknas serier? I så fall svarar jag Sons of Anarcy

Bästa boken?
Har nog inte läst ut en enda bok i år heller, haha...
 
Har du några nyårslöften/mål med 2015?
Typ samma som förra året. Bli ännu bättre på mitt yrke, få fast anställning och stabil ekonomi. Vill komma igång igen med träningen ordentligt. Hitta balans i livet så att jag blir av med min jäkla stress/hormonacne... Åka på en fet resa (kanske en bröllopsresa?!) någon gång i slutet på året vore sjuuuukt nice om vi kunde få till också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nytt år och nya utmaningar! Ja, du har haft det lite tufft periodvis, dels med Mattias kvar i Stockholm och sedan med jobb.
Nu kan allt bara bli bättre. 2015 blir säkert ett bra år!
Hoppas att ni får till er resa i slutet av året. Bröllop!,!??
Är det på G? Kul i så fall.
Kram mamma

2014-12-29 @ 15:09:00
Postat av: Anonym

Nytt år och allt blir bara bättre och bättre.
Bröllop, det ser vi fram emot.......
Kram mormor.

2014-12-29 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0