Hej Juli

Nu är det semestertider för många, själv får jag ingen semester... i år heller. Haha.

Om någon där ute undrar vad som hänt senaste tiden och varför det varit så tyst på bloggen så är det b.la. för att jag var tvungen att byta jobb. Hade i alla fall en väldig tur och fick ett nytt heltidsjobb snabbt på ett annat ställe, en större salong som jag faktiskt trivs mycket bättre på :) 
Sen skrev jag lägenhetskontrakt igår, så från och med 14 juli är lägenheten min! Sen är planen att Mattias ska flytta in här i höst då hon jag bor med nu drar utomlands under en längre tid. Det kommer bli så bra. Bara 4 månader kvar... <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att allt ordnat sig!
Att du trivs på " nya jobbet"!
Tiden går fort och du är fantastisk som vågar och allt att vinna!
Ser fram emot att få komma till salongen nästa vecka.
/mamma

2014-07-02 @ 00:41:21
Postat av: Anonym

Näst nästa vecka , menar jag.

2014-07-02 @ 07:10:56
Postat av: Anonym

Nej, det är väl nästa torsdag....
Från en förvirrad semesterfirande mamma!

Svar: Haha, ja nästa torsdag :) ska åka till jobbet nu och kolla så jag kan boka in dig. Kram
Madde

2014-07-02 @ 08:46:11
Postat av: Elinor Engkvist

Grattis till lägenhet och nya jobbet! Kul att uppleva nåt nytt där borti! :)

2014-07-31 @ 09:42:10
URL: http://engkvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart tog Augusti vägen?
Nu är det snart september........

/Mamma

2014-08-26 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0