Sommartid

Som vanligt blir jag supertrött när vi tvingas ställa fram klockan en timme. Hade jättesvårt att somna igår kväll och jättesvårt att kliva upp ur sängen imorse. Snark. En positiv sak med att inte ha något jobb att gå till just nu i alla fall! 

Har inte så jättemycket kul att uppdatera bloggen med just nu eftersom jag inte gör så mycket om dagarna. Men nu är det tre bara veckor kvar tills jag börjar jobba i Oslo... Fram tills dess tänker jag passa på att äta nyttigt, träna och sova. Och kramas massor med Mattias och Broccoli förstås :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tycker också att det är jobbigt med sommartid!
I år blev det extra jobbigt när vi redan var 7 timmar efter .......men men,så är det. Det brukar ordna upp sig efter någon vecka.
Passa på att kramas extra mycket.
Snart blir det massor av jobb.
Ha de gott!

Mackorna ser goda ut.
Är det äppelbrödet?

Mamma

Svar: Det är ett kokosbröd gjort på b.la. dinkelmjöl och kokosflingor efter receptet i en ny bok jag köpte. Jättegott, när man rostar det luktar det nybakat i hela lägenheten!
Madde

2014-03-31 @ 18:44:25
Postat av: Anonym

Låter mumsigt. Du kanske kan ta med ett bröd i påsk när ni kommer?
/mamma

Svar: Ja, det kan jag göra!
Madde

2014-03-31 @ 19:03:13
Postat av: Anonym

Ja jag tycker också det är jobbigt med sommartid, fast jag är
pensionär, det tar en vecka ungefär innan man tar igen sej.
Broccoli ser också ut att känna av timmen, där hon ligger
och sover så sött. Hälsa Mattias.
/mormor.

2014-03-31 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0