November

Nu bor vi äntligen helt själva igen jag och Mattias. Förra helgen kom mina föräldrar hit med våra flyttlådor, sängar m.m och nu i helgen var vi på IKEA och inhandlade lite nytt. Behövs mycket förvaringsmöbler nu när vi flyttat till en lägenhet som är mycket mindre än den vi hade innan... Kommer ta ett tag tills vi får allt helt i ordning, pengarna räcker inte till att köpa allt vi behöver på en gång tyvärr, men det kommer bli så bra när allt är klart. :) trots att vi bor på färre kvadratmeter nu så har vi i alla fall ett fint badrum och ett öppet kök vilket jag älskar. Ska ta lite bilder till bloggen när allt är klart!

Annars har novembertröttheten slagit till mig denna veckan, har noll motivation till att träna på morgonen eller göra någonting över huvudtaget faktiskt. Men så är det. Snart är det jul... :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, november , mörkt och dystert, härligt att ni kommit igång, med flytten, ska bli så roligt att se sen när ni skickar kort, på hur det ser ut. Ha det bra. Kram mormor.

2014-11-11 @ 10:05:32
Postat av: Anonym

Ja, ta lite foton nu , så att vi får se hur ni har fått det.
Ha en bra vecka.
Kram mamma

2014-11-11 @ 19:17:10
Postat av: Anonym

Tack för en jättemysig dag hos dig på jobbet! Du är kanonduktig!!
Ni har fått jättefint i lägenheten.
Ha en bra vecka nu. Vi ses på juldagen.
Kram mamma

2014-12-09 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0