27 september

 

Mamma och pappa är på Kreta i en vecka, så jag och Mattias bor i deras hus under tiden. Idag åt vi frukost i solen på altanen, hur underbart att kunna göra det 27 september? 

Igår firade vi 5 år som par förresten. Lite galet att vi varit ihop så länge, och ännu mer galet att vi fortfarande är lika kära! 
Livet har varit en bitch mot mig senaste tiden och jag har velat lägga mig ner och bara gråta och skita i allt, men så tänker jag på hur mycket jag har att vara tacksam för ändå.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni firade och åt nåt riktigt gott igår.
Grattis!

Kram mamma

2014-09-27 @ 14:50:36
Postat av: Anonym

Dricker du någon god smoothie på bilden?

Mamma

Svar: Ja, mixade jordgubbar med proviva apelsin/mango och banan!
Madde

2014-09-30 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0