God hälsosam fortsättning

Två veckor in på det nya året, tiden går fort. 

Jag var helt säker på att det var måndag när jag vaknade idag, men det är ju torsdag haha... Men jag var ledig igår så det är väl därför. Man blir lite virrig på dagarna ibland när man inte har ett "vanligt" mån-fre,9-17 jobb... 

Ska jobba nu i helgen, var ledig förra och då åkte jag och Mattias till ett köpcentrum och köpte b.la. en ny juicemaskin. Blev en s.k. Slow juicer, som kallpressar frukt och grönt så att vitaminer och mineralerna bevaras och juicen håller längre. Nöjd :) ska bli bättre på att ta vara på juicepulpan som blir över också, så nu i veckan gjorde jag falaflar på juiceresterna av grönkål, äpple, selleri, mynta och ingefära. Mixade den bara med kikärtor, lite mandelmjöl och kryddor. Gott, enkelt och nyttigt! 



Nu ska jag strax bege mig till SATS och testa ett nytt pass innan jobbet, piloxing som är en blandning mellan boxning och pilates. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter lyxigt med en juicepress. Hoppas att man får prova nästa gång man kommer?
Bra också att kunna ta vara på allt.

Hur var det nya passet?

Mamma

Svar: Ja klart ni får prova när ni kommer. Passet var jättekul! Precis min stil, mycket balansövningar blandat med kondition. Kram
Madde

2015-01-15 @ 17:58:18
Postat av: Anonym

Kul!

2015-01-15 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0