Naturlig deodorant

Som ni vet är jag intresserad av allt som har med hälsa, detox m.m. att göra och en sak jag tänkt väldigt länge på är att börja använda naturlig deodorant. Varför? Jo för som jag nämnt tidigare så rensar vi ut gifter och slaggprodukter genom att svettas. En vanlig deo, som kanske dessutom är antiperspirant, hindrar oss från att just svettas och innehåller dessutom en massa konstigheter som inte är så bra för oss.
Ni kan läsa mer om detta på Organic Makers blogg (http://blog.organicmakers.se/gor-din-egen-ekologiska-deodorant), Där står det också hur man enkelt gör sin egen deo vilket jag gjorde igår (Vill man inte göra sin egen så finns det såklart färdiga, naturliga och ekologiska deodoranter att köpa!)


Ska testa denna ett tag nu och se om det fungerar, återkommer med resultat 😃

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är! Jättebra.
Hoppas att den funkar. Återkoppla gärna.

Ha en bra vecka.
Kram mamma

2015-01-25 @ 19:56:38
Postat av: Anonym

Ja Madde återkom och berätta om det funkar.
/Mormor.

2015-01-25 @ 23:27:53
Postat av: Anonym

Ahur har det funkat med deon? Nu har du ju provat ett tag.

Mamma

2015-02-05 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0