Vi ska bli tre

Hej hej och förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera bloggen. Men det är nämligen så att vi ska bli föräldrar! Jag är snart i vecka 20, alltså halvvägs i graviditeten, bebis är beräknad 1 maj 😊

Bebis på första ultraljudet v 14, gjorde vårt andra UL i fredags och fick veta att det är en frisk liten tjej där inne ❤️ so happy! 

Jag trodde innan jag blev gravid att jag skulle vara en sån som åt nyttigt och tränade på som vanligt, men oj så fel jag hade.... Känner mig inte alls igen mig själv, har inte varit ett dugg sugen på grönsaker och har knappt varit på gymmet en enda gång efter vecka 9-10. Men nu börjar det bli lite bättre i alla fall och jag är sugen på att experimentera i köket igen. Håller på att baka nyttig(are) lussebullar just nu och tänkte göra ett inlägg lite senare i veckan med mina bästa julrecept, så håll utkik 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0